WTF??

Det senaste inlägg som jag skrev då jag länkade till en studie har resulterat i enorma mängder skräppost-pingar till inlägget!

Vad händer? Är det någon som varit med om detta? Ska jag ta bort länken? Och skulle det hjälpa?

De hamnar bland era vanliga kommentarer dessutom så jag måste vara försiktig och inte ta bort era kommentarer medan jag ta bort skräpet…

5 svar to “WTF??”

  1. Anneli Says:

    Va’ tråkigt!! Men jag kan tyvärr inte hjälpa dig! 😦
    Min man har wordpress på sin hemsida och han har jättemycket problem med skräpposten!! Men han vet inte heller vad man kan göra åt problemet…! Men han säger att han inte tror det gör nån skillnad om du tar bort länken. Sorry!!
    Jag har förresten aldrig någon skräppost!! Blogger är kanske bättre på det sättet!?!

    • ro Says:

      Det gör inget… det är bara lite irriterande…
      Jag har aldrig haft blogger så jag vet inte, men om du säger så jag tror dig 🙂

    • Anneli Says:

      Jupp!! Jag är känd för massor av saker – men ljuga är inte en av dem!! 😀

  2. kickan34 Says:

    hej svar. jo de e bättre idag! De blir ju så ibland. .. men kämpar på försöker iaf .. Kramar och hoppas du får en superbra helg! ! 🙂 🙂 🙂

    • ro Says:

      Vad roligt att du mår bättre! Bra att du kämpar på! Kramar! 🙂


Kommentera

