Skräpposthumor =)

What did I do? 😉

Publicerat i läkande skratt. Etiketter: , . 8 Comments »

8 svar to “Skräpposthumor =)”

  1. lifesdesire Says:

    What did you do? Please let me know if you´ll get an answer! 🙂 haha

    • ro Says:

      I honestly don’t know! 😉

  2. Anneli Says:

    Tja… humor och humor…! Jag kunde i alla fall hålla mig för skratt…!!
    Jag fattar inte att det finns dem som orkar hålla på och skicka skräppost!!! What’s in it for them, liksom???
    De borde skaffa sig ett liv…!!

    • ro Says:

      Jag kan tänka mig att det sker maskinellt på något viss… Har svårt att tro att det sitter någon och skriver skräppost hela dagen 😉 Fast vad vet jag, haha 🙂

    • Anneli Says:

      Nej, det tror inte jag heller – men NÅN måste ju satt igång det hela!! En maskin kan inte bara helt plötsligt komma på att den ska börja skicka ut spam!! 😉
      Det är mysko det där!!!

    • ro Says:

      Ja, det kan man undra… Har tyvärr ingen som helst aning hur detta fungerar!

  3. Jasmine Says:

    Svar: Ledsen att du känner samma som jag, men ändå glad att jag inte är ensam. Jag kommer nog aldrig förundras över hur dömande människan är. En bild kan få en att ändra uppfattning på ett ögonblick. Man ska inte stå fast vid sin uppfattning, innan man har lärt känner personen.

    Oh, duktigt av dig att du har börjat träna på gym. Och varannan dag är ju bra. Glöm inte bort att vila bara! Och var försiktig, så att du inte skadar dig. 🙂

    Kram

  4. Anneli Says:

    Här kommer svar på din kommentar på min blogg:
    Jag tror aldrig att jag kan få nog av barn!! Jag är en filantrop av stora mått, och barn ligger mig extra varmt om hjärtat!! Dessutom så har ju 3 av mina 5 barn flyttat hemifrån, så här finns allt plats för ett extrabarn!! 😀
    Jo, jag gick faktiskt och la mig och sov faktiskt ganska gott!! Ibland är jag duktig!! 😀
    Det ska bli spännande att gå in på din blogg och läsa vad du skrivit efter mina kommentarer!! Men det är konstigt att jag inte får dem på mailen – jag har kryssat för att jag vill det – många gånger!! Men det verkar inte funka…!


Kommentera

