Bloggtips! (klistrat inlägg)

Tävlingens vinst fick bli att göra reklam för vinnarens blogg 🙂

Vilket jag gör så gärna! Om det är något jag gillar är spännande, lite ”annorlunda” bloggar där man aldrig kan gissa vad nästa inlägg kommer att bli!

3pa2s blogg är just en sån blogg så vill ni ha en spännande läsning så rekommenderar jag er att ta en titt: http://3pa2.wordpress.com/

12 svar to “Bloggtips! (klistrat inlägg)”

  1. 3pa2 Says:

    haha
    ”aldrig kan gissa vad nästa blogg skall bli”
    Skulle det vara en omskrivning för att jag inte riktigt har något bloggtema
    Tack för morgonens skratt.

    • ro Says:

      Nej, det hade faktiskt ingenting att göra med avsaknaden av bloggtema men du verkar också ha en förmåga att läsa negativt i det andra skriver. Jag tycker din blogg är spännande just för att det blir unika inlägg varje gång, har du något annat som du tycker jag ska lyfta fram om din blogg så är du mer än välkommen att ge förslag. Det är inte lätt att göra reklam och jag gillar att vara ärlig så jag skrev min personliga syn på saken. Om jag fick dig att skratta så är det bara bra men jag anade lite ironi i din ton? Men jag kan ha fel…

  2. 3pa2 Says:

    onej ingen ironi alls
    Är ingen ironisk person
    Jag blev uppriktigt glad och fick mej gott skratt.

  3. 3pa2 Says:

    Hur man läser andras texter och tolkar dessa beror väl på ens egna tidiga erfarenheter och referenser.
    Är inte negativ av mej men försöker se saker och ting från mer än en sida

  4. Anneli Says:

    Själva orden är bara 7 % av vår kommunikation!!! Det förklarar varför det är lätt att missförstå det skrivna ordet! Vi hör inget tonfall i rösten, vi ser ingen mimik eller kroppsspråk och vi ser inte blicken på den som säger något!
    Är det konstigt att vi missförstår varandra!?!

  5. kickan34 Says:

    svar: tack! ❤

  6. Anneli Says:

    Här kommer ett svar på din kommentar på min blogg:
    Ja, det har du rätt i!! Är det DET man har kompisar till kanske!! 😉 He, he…!!

  7. Anneli Says:

    Svar på din kommentar på min blogg:
    Tack för boktipset!! Kollade in länken och tänkte när jag läste vad där stod att ”det är ju så jag gjort och gör”. D v s undviker mat med e-nummer, äter ekologiskt och naturligt så mycket det går.. Det jag inte gör är väl att motionera….! Sen lät det ju inte som att hon rekommenderar LCHF precis…! Men den låter helt klart värd att kolla in ordentligt!! KRAM!!!

    • ro Says:

      Jaa… på ett ungefär… Hon förklarar mycket detaljerat hur man kan få sin ämnesomsättning förstörd och vad man kan göra för att ändra detta så jag tyckte det var bra! Finns att låna på biblan om man vill bläddra i alla fall 🙂

  8. Anneli Says:

    Svarskommentar från min blogg:
    Jag tror att det faktiskt påverkar att man har roligt, så det kan kanske vara så!! För jag hoppas verkligen inte att det var till dig vikten for!! 😉

  9. Emma Says:

    Mycket gott!

    Hoppas du haft en bra fredag!

  10. Jasmine Says:

    Svar: Tack för att du gratulerade min blogg. 🙂
    Kram


Kommentera

