Mot gymmet!

Idag är det kondition som gäller 🙂 Antagligen blir det cykel och roddmaskin eftersom knät är fortfarande så där, jag tänkte det kan få en chans att vila lite till…

Men vi får se hur jag gör. Jag brukar känna efter när jag väl är där 🙂

PS: @Anneli kanske du gillar den låten?? 😉

6 svar to “Mot gymmet!”

  1. Anneli Says:

    En låt – till mig!! 😉 Ooooh!!!! 😀
    Ja, det var en bra låt!! Och TV:n visade ju bra program!! Tyckte mig känna igen en del av det… Kan det vara så???

    • ro Says:

      TVn? Nu hänger jag inte med vad du menar…
      Det är en video till låten 🙂

    • Anneli Says:

      Killen på videon satt ju och tittade på TV och jag tyckte att jag kände igen nåt från en annan video som du lagt ut på din blogg förut. Men jag kanske bara inbillade mig??

    • ro Says:

      Aha, den 🙂 Det är från Eurovision när Grekland hade skickat en låt av killen som sjunger och det gick åt skogen… 😉
      Jag tror inte jag lagt ut den i bloggen dock… sorry 🙂

    • Anneli Says:

      Jag kanske såg det hemma på min egen TV, då?? Jag känner i alla fall igen det! 😀

  2. kickan34 Says:

    hej. krram o godnatt för idag 🙂


Kommentera

