Utpumpad

Jag känner mig mentalt trött efter att ha i princip pluggat och lagat mat hela dagen…

Jag önskar att jag orkade mer mentalt, då skulle jag kanske orka gå ut och träffa folk lite mer…

Men det har varit en bra dag annars och nu sitter jag här med min skål med frukt och försöker få lite energi. Jag brukar inte äta så sent annars men jag kände att jag behövde lite tröstmat/energi och frukt är ändå nyttigt 🙂

Så det fick bli melon, päron och fikon. Mums!

Hoppas ni har haft en trevlig dag!

Kram 🙂

2 svar to “Utpumpad”

  1. Anneli Says:

    Jag har haft en mycket bra, men stressig dag!
    Nu är jag trött och färdig för sängen!!
    Det blir nog inget blogginlägg ikväll…. tror jag….! Vi får se!! 😀

  2. kickan34 Says:

    e oxå trött dag kramar


Kommentera

