…och det gör jag så sällan…

ibland

Publicerat i klotter. Etiketter: , , . 8 Comments »

8 svar to “…och det gör jag så sällan…”

  1. 3pa2 Says:

    kanske därför folk skaffar husdjur och i värsta fall barn…………..

    • ro Says:

      det kan mycket väl vara så….

  2. lifesdesire Says:

    Klart man behöver känna sig behövd, men vi är värdelösa på att tala om det för varandra, tala om vad folk i våran liv betyder för oss. Vi tar så mycket för givet!!

    Du är behövd Ro!!! Du har gett mig leenden, väckt tankar flera gånger bara genom att finnas på denna blogg.

    Tack för det!

    • ro Says:

      Tack så mycket!! Det betyder jättemycket att få höra det!!!
      Kramar i mängder! 🙂 🙂 🙂

    • lifesdesire Says:

      Inget att tacka för……det är bara så enkelt!
      Kramar tillbaka cyber friend 🙂

  3. Anneli Says:

    Ja, så är det absolut – vi behöver alla få känna att vi är behövda och har vår självklara plats i tillvaron!

    • ro Says:

      ja, visst är det ett viktigt behov!

  4. Varvara Says:

    Att känna sig behövd är en av de viktigaste känslorna, enligt mig, det ger energi. Det gäller att hitta de källor som ger den känslan. I går tex. fick jag ett sms från yngsta dottern som skrev ”du är min favoritperson”, då kände jag mig behövd, lycklig, upprymd osv. you name it!
    Ha en fin dag!
    Kram


Kommentera

