Natten…

Natten har sina egna ljud och känslor

På dagen är jag någon annan

Publicerat i känslor. Etiketter: , , . 11 Comments »

11 svar to “Natten…”

  1. Anneli Says:

    Oh, det där lät kryptiskt!! Är det så du känner dig??
    Det var några dagar sen du skrev sist – är allt bra??
    Fin låt!

    • ro Says:

      ja det känns lite så ibland… när jag ska umgås med folk känns det som att jag måste låtsas vara någon annan… sen är jag ganska isolerad socialt och då kan man hamna djupt in i sig själv… på gott och ont…
      det är ingen fara med mig men jag är helt utmattad mentalt…
      tack som frågar i alla fall!
      kram

    • Anneli Says:

      Hmmm….! Det var tråkigt att höra! Finns det nåt jag kan göra??
      KRAM!!

    • ro Says:

      stå ut med mig är alltid en bra början 🙂

    • Anneli Says:

      Inga problem!!! 😀

      Här får du svar på din kommentar på min blogg när jag ändå är i farten:
      Ja, visst är det Artemis!! 😀 Och spännande så in i vassen!!!

  2. Varvara Says:

    Tänker på dig…. sänder dig energi!!
    Kram

    • ro Says:

      Tack! 🙂
      hur är det med dig? Du har ingen blogg så jag har ingen aning…

  3. lifesdesire Says:

    Du har satt en del spår hos mig och det tackar jag för. Tänker på dig då och då….sänder massor av Cybervärme och omtanke! Kram

    • ro Says:

      Jag hoppas det var bra, positiva spår i så fall! Tack för tankarna och värmen 🙂 kram

  4. Varvara Says:

    Jag mejlar ju ibland, det har du väl sett?
    Mitt liv är mycket intensivt periodvis och jag väljer vad jag vill lägga min energi. Denna veckan har jag varit i Göteborg på Sanna Ehdins föreläsning, bott och träffat min väninna där samt att jag hade ett fantastiskt möte med en helt främmande kvinna och vi fann verkligen varandra, helt magiskt!! Sen var det Rädda Barnen möte, jobb, stötta den yngsta dottern, jobb igen, och imorgon fredag är det familjedag!!
    Tänker mycket på dig och jag sänder dig god energi och kramar!!!!!
    Var rädd om dig!

    • ro Says:

      Alltid intressant att läsa vad folk med nomala liv gör 🙂
      Jag kollar inte min mejl ofta…
      tack, detsamma!
      kram


Kommentera

