En låt

av en grekisk grupp som jag aldrig riktigt förstått…

De är lite som en blandning av Thomas Di Leva och Eminem…

Hur som helst, den här låten har jag faktiskt tyckt om när jag var yngre.

Publicerat i Berättelser. Etiketter: , , . 8 Comments »

8 svar to “En låt”

  1. Anneli Says:

    De klär sig som Di Leva i alla fall… fast inte lika färgglatt!!! 😉 Men det är inte tillnärmelsevis så ”uppkäftigt” som Eminem…! Om det inte är texten du menar, för det kan jag förstås inte avgöra! 😀

    • ro Says:

      det var mest andra av deras låtar jag menar… men det är svårt för dig att veta eftersom jag inte la upp dem 😉 men tycker inte om dem så…

  2. Anneli Says:

    Ja, det kan ju inte jag veta!! 😀
    En manlig artist som jag tycker väldigt mycket om och som jag tror är grek är Yanni. Känner du till honom??
    Jag har rätt många CDskivor med honom!! 😀

    • ro Says:

      åh, han, ja jag känner till honom 🙂

    • Anneli Says:

      Men är han Grek, eller är det nåt jag har fått om bakfoten??
      Vad tycker du om honom??

    • ro Says:

      Jag tror han är grek eller i alla fall av grekisk ursprung men bor han inte i USA eller något? Jag brukade gilla någon av hans låtar men det var länge sedan…
      Men nu när du påmminde mig ska jag kanske leta lite på youtube efter någon bra låt 🙂 Eller du kanske har några förslag?
      Kramar!

  3. Anneli Says:

    Jag har ingen aaaning om var han bor! Jag bara vet att karln är sjuuukt snygg och otroligt musikalisk!! 😀
    Jag kommer nästan aldrig ihåg vad låtar heter men min favvoCD med honom är ”If I could tell you”. På Spotify borde du få fram massor av honom!

    • ro Says:

      ska kolla! 😀


Kommentera

