I heart…

 

Weleda Arnica Massage Oil

Även kallad WAMO 😉

Jättebra att massera mitt knä med till exempel. Tigerbalsam är toppen men det är inget jag kan använda varje dag, det känns som att huden skulle trilla av då…

2 svar to “I heart…”

  1. Anneli Says:

    Åh, lyckos dig som tål Arnicaoljan!! Jag har superkänslig hud och tål nästan ingenting på den!! 😦
    Jag brukar göra egen Arnicasalva och den tål jag bättre! Kanske tack vare att det är bivax i den…!
    Arnica är helt fantastiskt på vrickade fötter t ex – eller onda knän!! 😀

    • ro Says:

      Hur gör du egen Arnicasalva? Värst vad du har en hel fabrik där hemma känns det som! coolt 🙂


Kommentera

