Förkyld…

Publicerat i dagbok. 5 Comments »

5 svar to “Förkyld…”

  1. Varvara Says:

    Krya på dig!
    Kram

  2. Erikas kök Says:

    Hello,

    Kommer med honungsvatten och en varm filt.
    Försök att ta det lugnt och krya på dig!
    Kramar Erika

    • ro Says:

      Åh, tack, det ska jag göra 🙂
      Roligt att du tittat förbi
      kram!

  3. Anneli Says:

    Usch då!! Hoppas du blir frisk fort!!
    Själv började jag få ont i halsen igår, men har kurerat mig med Echinaforce-droppar från Hälsokost/Apotek och vitkålssallad!! Vitkål är helt suveränt för alla slags infektioner och att äta vitkål då och då under dagen gör underverk för halsen!! Idag känner jag knappt av mitt halsonda – bara om jag verkligen VERKLIGEN känner efter!! Jag forsätter med vitkål en dag eller två till!! 😀

    • ro Says:

      Jag var och tränade igår när jag plötsligt började nysa hysteriskt… det var bara att åka hem och då var allt igång…
      Men nu är det bättre, hoppas också att det bli helt bra snart!
      Vad bra att du kurerade bort din halsont! Sånt brukar annars bli så långdragen och irriterande…
      Kramar! 😀


Kommentera

