Cybercookies =)

Varsågoda och smaka 🙂

De riktiga kakor jag bakade blev hyfsat goda men smakar inte alls som julkakor, de är goda på ett helt annat viss 🙂

Ha en härlig fredag allesammans!

KRAM



Publicerat i maten. 24 Comments »

24 svar to “Cybercookies =)”

  1. Anneli Says:

    Mmmm….!!! Cybercookies!! Garanterat att INTE sätta sig om midjan!! 😀 Ögongodis helt enkelt!! 😉
    Vore kul att se receptet på de kakor du bakade irl!

    • ro Says:

      hmm, jag tror jag ska hålla recept hemliga… vem vet, de kanske blir en bok i framtiden, med lite tur…
      men det är ändå inga du kan äta, för mycket kolhydrater tyvärr… (kakorna, inte böckerna 😉 )
      Annars har jag tänkt lösenorsskydda recept så kan bara ”trogna” läsare läsa. Jag vill bara inte att folk tittar förbi, snor receptet och försvinner liksom…

    • Anneli Says:

      Även om det är för mycket kolhydrater i ett recept, så är det bra att ha receptet som underlag – sen gör jag ju om det om det går, och det gör det ganska ofta!! Du anar inte hur uppfinningsrik man kan vara!! 😉
      Det här med att hemlighålla recept är på gott och ont!! Många matbloggare säljer sina receptböcker som smör tack vare att de bloggat om sina recept!!

    • ro Says:

      jaaa… så många läsare har jag nog inte 🙂 jag vet bara att folk snor gärna när de inte själva har kreativitet…

    • Anneli Says:

      Ja, så är det förstås, men det är deras Karma!!
      Och förresten så vet du ju inte hur många läsare du skulle få om du började lägga ut recept på div smaskens!! 😀

  2. ro Says:

    Här kommer recept på cyberkakor 😉

    100g www mjöl
    100g bloggsmör
    1 dl kärlek
    1 msk lyckopulver
    och en nypa skratt

    Garanterat kalorifria men supergoda! 😀

  3. Anneli Says:

    Ska det verkligen bara vara en nypa skratt?? Det går nog att överdosera lite!! 😉

    • ro Says:

      ta efter smak vettja 😉

    • Anneli Says:

      Ja, det ska jag!! Jag har så himla gott om skratt, så jag tar nog minst det tredubbla!! 😉

    • ro Says:

      skrattkakor? då måste du bjuda mig! 🙂

    • Anneli Says:

      Jajjamensan!! Eller baka dem själv!! Du har ju receptet!! 😀

    • ro Says:

      ja, men det är nästan slut på skratt i kylskåpet 😉

    • Anneli Says:

      Jaha… Ok!! Ja, men då får jag väl skicka över lite till dig!!
      Ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha!!! 😀 😉 😛

    • ro Says:

      hehe, rolig du är 😉 Tack! nu har jag till en omgång kakor, hihi 🙂

  4. Anneli Says:

    Här kommer svar på din kommentar på min blogg:
    Vad som är bra och inte, är verkligen luddigt!! Till mig har läkarna sagt att mina sköldkörtelprover är ”inom ramen för det normala”, vilket egentligen inte säger någonting!! Läkarna har också verkligen understrukit att min övervikt inte har någonting med struman att göra! Men jag tvivlar, jag…!
    Jo, då; operera kan man göra! Vad jag menade var att det inte finns nån medicin. Och jag vill ju helst inte behöva opereras – jag vill bli frisk!! Men jag får heller ingen operation av sköldkörteln förrän jag får stora besvär av den, typ svårt att svälja eller andas!
    Det är den Svenska SJUKvården, det!!

    • ro Says:

      det är ju sjukt 😦

    • Anneli Says:

      Nähä…!?! Sjukt är bara förnamnet!! 😦

  5. kickan34 Says:

    hej hur var din halloween?!

    Kramar

    • ro Says:

      halloween? jag har inte firat den faktiskt 🙂

  6. Jannica Says:

    Åh gott :):).

  7. Antonia Says:

    Var det hjärtformade eller den med prickar på som du gjorde? Eller båda?

    • ro Says:

      De är båda köpekakor tyvärr… 😦
      receptet var ett bonus 🙂

  8. Jasmine Says:

    Mums, jag älskar kakor! Skicka gärna några till mig. (a)

    Svar: Det är alltid lite nervöst, när man ska prova på någonting nytt. Men man måste försöka och testa sig fram, för att kunna utvecklas.
    Haha, du har helt rätt angående de biffiga killarna. Riktigt klokt sagt! 😉
    Att ro va så långtråkigt. Antar att jag är ovan, fick inte riktigt in ett bra tempo.

    Tack för din kommentar.
    Kram

    • ro Says:

      Det är bara att ta kakor från inlägget 🙂
      ”ro” är verkligen min grej. Jag är ju Artemis ”ro” hihi 😉


Kommentera

