När jag gör vitlöksbröd…

… är det mer vitlök på än bröd …

känner ni doften? 😉

Publicerat i maten. Etiketter: . 2 Comments »

2 svar to “När jag gör vitlöksbröd…”

  1. Anneli Says:

    Jag ÄLSKAR vitlök!!! Mums och dregel!! 😉
    Här kommer svar på din kommentar på min blogg:
    Jag förstår mig inte heller på min vikt!! Min hjärtmedicin KAN ha med saken att göra, för nånstans läste jag om att den kan hindra/försvåra viktnedgång! 😦
    Men lokalen är en glädje i mitt liv!! 😀

  2. Lena Says:

    Åh, jag älskar vitlök! Massa vitlök!!! Som jag, känns som jag har mer vitlök än mat. Inte mycket snö här alls. Fast det kanske kommer igen. Nu regnar det i alla fall.


Kommentera

