Kommentarer…

Det har tydligen inte gått att kommentera fast jag öppnade kommentarfunktionen igen…

Vet inte riktigt varför men ska försöka fixa det så snart som möjligt!

Kram på er!

uppdatering: nu ska jag ha fixat det så det ska gå att kommentarer (förutom de gamla inläggen…)

🙂

Publicerat i om bloggen. 3 Comments »

3 svar to “Kommentarer…”

  1. Molly Says:

    hej. såg att du hade skrivit om försvunnen fågelmat i din andra blogg. jag tänkte bara att det kanske kunde vara skator. jag har själv två elaka skator som snor all fågelmat från småfåglarna…

    du får ha en bra helg 🙂

    • Artemis Says:

      Hej!
      ja, det kan mycket väl vara så… men jag undrar fortfarande vad den jättestora plastburken tog vägen, snor de såna också? jag vet inte vad jag ska tro…
      Tack detsamma! 🙂

  2. Antonia Says:

    Japp nu funkar den igen 🙂


Kommentera

«

