Så här kan jag inte ha det…

Ni får förlåta mig… Det är för mycket nu igen…

Jag måste göra någonting åt det och det behövs tid…

Jag börja tveka om det är bra för mig att blogga eller vara på nätet överhuvudtaget…

Jag vet, jag har sagt det många gånger… Men jag menar det varje gång…

ni får förlåta mig…

😦

Publicerat i känslor. 4 Comments »

4 svar to “Så här kan jag inte ha det…”

  1. Johanna Says:

    Stor kram!

  2. lifesdesire Says:

    Gör det du måste och kom ihåg att bara du vet vad som är bra för dig just här och nu. Kram

  3. Eva Says:

    Hejsan hamnade in på din blogg av en händelse nej fel, sökte på nätet efter lite info om o av andra som drabbats av sk struma som mig själv
    hamnade på din sida o här fanns mycket ja känner igen mig i, o förstår det med din känsla med o för bloggen, har själv bloggat under flera år o låtit de ligga på is under ett tag, men nu när ja är sk sjuk igen så har ja börjat lite smått

    Cyberkramar till dig o din sida gav mig mycket

  4. Antonia Says:

    Jag önskar dig ändå en God Jul och Gott nytt År.
    Skit i all måsten.
    Gör bara det tycker är bra för dig.
    Du är jätte bra på att dra till din sida läsare. Behandlar ämne som andra finner intressanta. Problem som andra har. Vore synd om du la av.


Kommentera

