Längtar till våren…

Foto: www.fotoakuten.se

Publicerat i bilder. Etiketter: , . 8 Comments »

8 svar to “Längtar till våren…”

  1. lifesdesire Says:

    Välkommen tillbaka! 🙂
    Vi är två som längtar, men den är ju på väg…..snart, väldigt snart!

    • Artemis Says:

      tack! förlåt att jag har ”lämnat er”, har läst lite i era bloggar men har inte orkat svara något…
      snart ja!
      kram

  2. Varvara Says:

    Kära Artemis, den värsta tiden (vintern) övergår snart till vår….du har väl märkt att vi går mot ljusare tider……
    Allt gott till Dig!
    Kram

    • Artemis Says:

      ja, det har börjat ljusna till!
      Tack detsamma!
      kram

  3. Antonia Says:

    Ja, längtan är tydlig. 🙂
    Och den ska komma så småningom. Blir skönt att slippa halkan och istapparna som skrämmer livet ur en. Resten kan jag leva med.

    Ha det gott!

    • Artemis Says:

      ja, det känns att man inte vet vart man ska titta just nu… på marken efter de minst halkiga ställen eller mot himlen efter lösa istappar…
      tack detsamma!

  4. Lena Says:

    Jag längtar till våren jag med! Verkligen längtar. Jag älskar tulpaner. Tack för att jag fick påminas om att det kommer en vår även i år.

    • Artemis Says:

      tulpaner är fina…
      tack själv för att du tittade förbi. Kram!


Kommentera

