Not cool

Sno andras bloggvänner är inte ok.

Publicerat i klotter. 2 Comments »

2 svar to “Not cool”

  1. Lena Says:

    Kul att du vill vara med! Läggdags snart för mig för snart går ögonen i kors. Det har varit en hektisk dag!

  2. kickan34 Says:

    haha nej!

    sv. ja asså jag har läderstövlar med 2 cm hög klack, som e väldigt svajjiga men de e ju såå lätt och fort att ta på dom. men nu = no more…

    tror ja /det var en liten liten skreva i marken o jag / foten vek sig undermig, och gjorde jävligt ont så nu har jag hämtat kryckor på Vårdc. för vill inte belasta den så mycket med tanke på att jag gör DETTA så ofta.. ja så kan de va tror ja fått magkatarr oxå 😛
    Hur e de med dig då?

    Massa kramar!<3
    // Kickan34


Kommentera

