Dagens quiz…

Om jag inte berättar så kan inte andra veta.

Om jag berättar så tas jag inte på allvar.

Kan man göra rätt?

7 svar to “Dagens quiz…”

  1. Rozy Says:

    Gör som du tycker blir bäst och strunt i alla andra! Vi kan inte göra alla nöjda….

    • Artemis Says:

      Det är sant…
      men mitt problem är inte att andra är missnöjda
      det är att jag inte får stöd…
      och det kan jag inte strunta i…
      tyvärr… 😦

  2. Antonia Says:

    Det är so en halv full glas. Man väljer hur man vill se den. 🙂
    Hela livet består av val.

    • Artemis Says:

      hmm jag undrar vilket det halvfulla glaset är i det fallet…

  3. Lena Says:

    Jag kan instämma. Fast jag talar om mig själv nu när jag säger att om jag inte talar kan jag inte tas på allvar heller. Tankeväckande tankar som jag brottas med.

  4. Johanna Says:

    Tackar för kommentarerna och så skickar jag med en kram!

    Vad pluggar du?

    • Artemis Says:

      hmm… det är lite hemligt vad jag pluggar…. sorry 😦


Kommentera

