Right now…

I wish I could cry…

 


glitter-graphics.com

Publicerat i känslor. 6 Comments »

6 svar to “Right now…”

  1. Antonia Says:

    En kram till dig!

    • Artemis Says:

      Tack Antonia! Det går upp och ner som du vet… jag är glad att det finns några läsare som står ut…
      Kramar tillbaks 🙂

  2. Jasmine Says:

    Vännen då. Jag hoppas att du är okej? ❤

    Svar: Att spy är vidrigt. Drabbas du också av panik, när du känner behovet?

    Kram

    • Artemis Says:

      Ja. Panik var ordet… Men jag tror det finns saker som jag är ännu mer rädd för och jag skulle hellre välja att spy framför dessa… om man nu måste välja något jobbigt vill säga…
      kram

  3. Varvara Says:

    Jag tittar in då och då, ska du veta…..
    jag önskar jag kunde hjälpa dig….
    skickar ljus och värme…..
    kram

    • Artemis Says:

      Hej! har saknat dig…
      tack för ljuset… och värmen…
      hoppas det är bra med dig!


Kommentera

