projekt närproducerat… åt skogen…

Jaaa, det går inte så bra med projektet nu när magen har varit upp och ner…

Och så har jag tänkt lite, egentligen behöver inte jag bryr mig om mijlön.

Värför? jo… här kommer lite anledningar…

  • jag har inga barn och kommer inte att skaffa några.
  • andras ungar tänker jag inte bryr mig om tills den dagen mammorna erkänner att jag har precis lika mycket värde som var och en av dem och faktiskt mena det.
  • jag är inte ens övertygad om att jorden kommer att finnas och vara hel tillräckligt länge för mig att hinna bli gammal.
  • det är egentligen männen som har förstört med sin dumhet. Kanske inte alla män men det är bara att se sig om vad som händer i världen och sen kan vi prata om vems ansvar det egentligen är.
  • det finns så mycket elände i världen att jag blir verkligen förtvivlad ibland.

Men andra ord, jag är trött på all skit och tänker njuta av allting jag kan njuta av.

Publicerat i tankar. 10 Comments »

10 svar to “projekt närproducerat… åt skogen…”

  1. Antonia Says:

    Hahaha…det här var underbart. Håller med dig från början till slut. 🙂

    • Artemis Says:

      hahaha 🙂 ja, ibland är det faktiskt riktigt skönt att ”misslyckas” och ”ge upp” 🙂

  2. 3pa2 Says:

    Motargument s
    * ditt samvete
    * inre frid skänker hälsa
    * alla bäckar små……….
    * även din fysiska kropp skulle må bättre
    * så jädrans gammal är du väl inte utan kanske skall gå omkring här på jorden sisådär 20 – 30 år till……….. minst

    • Artemis Says:

      haha 🙂 roligt med motargument.
      jo, visst är jag inte är så gammal (tack! 🙂 ), det är mest jorden jag oroar mig för som verkar falla i bitar… det är den som jag inte vet hur länge ska överleva… 😦

  3. 3pa2 Says:

    Förresten kom på ett par motargument till
    * du inspirerar oss andra
    * du gör en god gärning
    * du föregår med ett gott exemel för din omgivning

    • Artemis Says:

      åh, tackar! 🙂
      jag försöker men inte många verkar bry sig… jag shoppar till exempel nästan aldrig -som de flesta tjejer verkar göra- men det är ingen som verkar vilja ta efter det 😦

  4. Antonia Says:

    Det är ju ingen misslyckande direkt, utan du har fått erfarenheter av livet och kommit på nya insikter. Det är bara så. 🙂

    • Artemis Says:

      det är sant 🙂

  5. Varvara Says:

    Våren är här, njut du vackra kvinna!!
    Idag har jag planterat vårväxter i mina krukor.
    Sänder dig kärlek!
    Kram
    Varvara

    • Artemis Says:

      tack detsamma! 🙂 kram kram


Kommentera

