Dagens

Kokt fläskkorv och stuvade ärtor. Recept på stuvade ärtor hittar du här.

Jättegott var det! Tycker faktiskt väldigt mycket om kokta korvar, favoriten är grynkorv 🙂

4 svar to “Dagens”

  1. matmamman Says:

    Så kul att du länkade till mitt recept – och att du tyckte de stuvade ärterna smakade bra! Lägger till din blogg bland mina länkar!

    • Artemis Says:

      Tack själv! och tack för länkning! ska länka tillbaka 🙂

  2. Lena Says:

    Nu blir jag nästan hungrig när jag ser din mat. 😉 Här regnar det.

    • Artemis Says:

      Really? Jag tyckte inte den såg så gott ut detta men smakade gott gjorde det! 🙂


Kommentera

