Trött på att blogga anonymt…

Jag har faktiskt blivit trött på det, vet inte varför. Jag vill gärna blogga lite mer om mitt liv, inget privat så klart men lite mer bilder av min stad till exempel… Och jag vill blogga om min utbildning, det är lite svårt att göra detta anonymt, utbildningen finns bara på ett ställe i Sverige och jag är typ enda greken som går den och i och med de trevliga svenska lagarna om att allt ska vara offentliga handlingar så är det inte så svårt att lista ut vem jag är, om man nu skulle vilja det…

Den här bloggen, jag känner att den har gjort sitt… Jag kommer att ha kvar den men jag vill gärna börja om på nytt… Så jag kommer att skaffa en ny blogg, på prov, se hur det går och hur det känns att blogga lite mindre anonymt. Jag kommer inte att skylta med mitt namn men ska inte gömma mig så mycket heller.

Är det någon som vill vara med så säg till så får ni adressen.

Kram!

Publicerat i om bloggen. 11 Comments »

11 svar to “Trött på att blogga anonymt…”

  1. Johanna Says:

    Kram! Ska svara på ditt mail när jag får lite andrum. 🙂 Har inte glömt. 🙂

    • Artemis Says:

      ok, tack för att du säger det 🙂 kram!

  2. Antonia Says:

    Jag förstår din längtan.
    Jag vill gärna vara med och följa den också. 🙂

    • Artemis Says:

      skönt att du förstår! stackars dig som följt med alla mina tidigare byten med… jag beundrar ditt tålamod! jag hade nog gett upp, tror jag…
      ska mejla adressen till dig 🙂 kram!

  3. 3pa2 Says:

    Absolut. Vill helt klart vara med för att följa din nya blogg.
    Förstår ditt dilemma.
    Är en svår balansgång.
    Jag bloggar kanske en hel del ”privat” men är noga med att inte lämna ut personnamn eller foton där människor kan identifieras……………

    • Artemis Says:

      Visst är det inte så enkelt alla gånger… jag hade ju kunnat lägga ut en länk här helt enkelt men jag vet inte vilka som läser bloggen, det är många som hittar hit genom sökord på google… Mina återkommande läsare känns det som att jag kan lita på lite mer… hoppas jag i alla fall 🙂 Jag skickar dig länk på mejlet. Kram!

  4. Varvara Says:

    Hej på dig!! Det som du skriver om kallas också för utveckling, du vill helt enkelt utvecklas och göra (blogga) lite annorlunda, jag förstår dig! Jag vill fortsätta följa med dig!!
    Jag berätta att jag har vistats på sjukhus några dagar, jag har opererat (gyn) och har igår kommit hem. Jag känner mig starkare och starkare för varje dag.
    Kära hälsningar till dig!!
    Filakia!

  5. Lena Says:

    Jag vill gärna följa din nya blogg. Det är svårt det det med att vara anonym eller inte. Ibland skulle det kännas enklare att bara berätta allt. Men å andra sidan med risken för att avslöjs sig för mycket osv. Fast å andra sidan så har jag ju gått ut med mitt namn på bloggen t.ex. Men det är så oändligt mycket som jag ändå inte skriver om i min blogg.

  6. Varvara Says:

    Väntar på att få adressen till din nya blogg….
    Jag mår bättre dag för dag….
    Kram

    • Artemis Says:

      har du inte fått den? ska skicka igen…

  7. Antonia Says:

    Du var är adressen till din nya blogg? Har inte fått den. Eller blev det inget?


Kommentera

