En sista sak…

…innan jag slutar skriva på den här bloggen…

Jag ville bara tacka er så mycket ni som har stöttat mig all den tid då jag har varit sjuk, mått dåligt osv… Ni ska inte tro att jag har glömt er!

Det har betytt så otroligt mycket att ni har funnits, även på avstånd…

Jag vet egentligen inte hur att tacka, ett tack känns så lite, men jag tror på karma, det man ger får man tillbaka, även om inte jag kan vara den som ger allt detta tillbaka…

Hur det kommer att bli i framtiden vet jag inte, men jag hoppas verkligen förbli frisk!

Och jag önskar god hälsa och allt gott för er också!!

Massor med kramar! 🙂

/Artemis Ro

 

Annonser
Publicerat i känslor. 9 Comments »

9 svar to “En sista sak…”

  1. lifesdesire Says:

    Det är jag som ska tacka Artemis och det gläder mig att du mår bra idag. Jag önskar och hoppas att du förblir frisk och att detta inte är det sista jag hör från dig.

    Önskar dig en underbar sommar,

    kram Rozy!

    • Artemis Says:

      Tack Rozy! Jag ska höra av mig. Många kramar till dig med! och trevlig sommar 🙂

  2. Antonia Says:

    Det var roligt att du kunde dela med dig dina erfarenheter. Det var nyttigt även för oss..
    Och det är skönt också att du nu mår bättre. 🙂

    • Artemis Says:

      Tack för att du säger det! Kram!

  3. M Says:

    Måste säga det är synd du slutar blogga men jag förstår. Och att det är jag som misstänkte jag hade hypertyreos. mina provsvar har kommit och jag hade 0,02, man ska ha mellan 0,2-4, så den var kraftigt förhöjd och de har tagit prov på antikroppar och jag väntar på svar från dem. Mår piss, rent ut sagt: ångest trots antidepressiva, händerna skakar, är sjukt trött men piggare nu på sommaren, svimfärdig, tappar hår o.s.v.. Vore skönt att ha någon att prata med som har samma så jag undrar om du har någon mail? Om inte förstår jag, kan vara jobbigt också kanske. Men tack för en kanon blogg hursomhaver! 🙂

    • Artemis Says:

      Hej! Tack för att du skrev och berättade hur det gick! Jag kommer att fortsätta titta till bloggen då och då ifall det är någon som har kommenterat så jag försvinner ju inte. Självklart har jag mejl också, adressen finns här uppe till vänster men jag kan skicka dig ett mejl så får du den 🙂
      0,02 var det TSH värdet det? Kan tänka mig att du mår dåligt… Jag hade 0,0008 eller något, det gick knappt att mäta 😦
      För mig hjälpte det en aning att ta valeriana tabletter (t.ex. neurol) mot oron, det är milt lugnande naturläkemedel men om du tar antidepressiva är det nog bäst att fråga sin läkare först så man inte blandar huller om buller. Annars brukar läkare skriva ut beta-blockerare som enligt vad jag läst ska hjälpa till just mot denna oro och ”skakigheten”, själv fick jag inga mediciner alls därför var jag tvungen att ta till naturläkemedel, jag hade inget val! Tar faktiskt fortfarande neurol då och då när jag är orolig för någon tenta eller inte kan sova…
      Självklart kan vi hålla kontakt om du vill. Jag skickar ett mejl, säg till om du inte skulle få det. Skickar dig styrkekramar!

  4. M Says:

    Ps: Glömde säga att jag själv är halvgrek så vi har något gemensamt. Förstår inte heller hur folk resonerar, tycker de flesta verkar helt upp och ner, to say the least.

    • Artemis Says:

      Är du det? 🙂

  5. kickan34 Says:

    hej! Jag vill gärna ha din nya adress!

    svar: Tack för dina fina kommentar, du e så snäll! 🙂

    Vet att jag inte ska bry mig om andra men ibland e jag extra känslig för sånt!

    Massa kramar

    (jag e inte så bra på sånt här, hoppas att det funkar):


    MySpace Hugs Graphics from SuperPimper.com


Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Google+ photo

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s

%d bloggare gillar detta: