D-vitaminet igen… plus funderingar om ett forum om hypertyreos…

Har införskaffat mig D-vitamin från Solgar som är i droppform (så kan man dosera som man vill).

Här skriver Kostdoktorn om D-vitaminet och även här.

Jag är fortfarande tveksam om det är bra eller dåligt men har bestämt mig för att ta tillskott, i rimliga mängder, framförallt med tanke på att mina symptom blir värre i slutet på vintern…

För övrigt har jag äntligen fått en diagnos men vill inte skriva om det här, inte än i alla fall.

Mår bättre men inte bra…

Jag undrar om det är några som fortfarande läser här… jag märker att folk hamnar dit då och då via olika sökord. Har ibland tänkt på att det kanske skulle behövas ett forum om just hypertyreos men vet inte om intresset finns. Blir vi några stycken kan jag starta ett forum men det behövs minst 5 någorlunda aktiva personer för att ett forum ska komma igång. Efter ett tag brukar det sköta sig själv lite grann…

Finns intresset så hör av er här i kommentarsrutan!

5 svar to “D-vitaminet igen… plus funderingar om ett forum om hypertyreos…”

  1. krulli Says:

    Nu när solen skiner kan man ju ladda med solen också om man vill. Fast på vintern är det ju värre med det!

  2. Anna-Karin Severin Says:

    Hej! Jag är mycket intresserad av ett forum!! Är i stort behov att få diskutera o utbyta erfarenheter osv med någon som förstår!! Det jobbigaste är just det, att ingen förstår hur jobbigt man har det!! Jag tycker vi startar ett forum!!! 🙂 hälsningar Anna-Karin

    • Artemis Says:

      Vad roligt att du också är intresserad! Då ska jag ta och fixa ett forum och så hoppas jag att flera hänger med 🙂 Återkommer om detta! Kram

  3. Josefine Svensson Says:

    Jag är med intresserad om vad ni har att tillägga om er. Har du fixat ett forum eller ni diskuterar kanske inte?

    • Artemis Says:

      Det finns ett forum, om än inte så aktivt…
      http://thyroid.forum24.se/


Kommentera

